SEO specialist inhuren voor meer organsche groei?
Ik realiseer dit proces van A tot Z.
Hi, ik ben leonard…
Als SEO specialist zorg ik ervoor dat je hoger in Google scoort.
Word je nog niet gevonden in Google? Heb je zelf teksten geschreven maar scoren ze nog niet? Of wil je af van die maandelijkse dure klikken op advertenties die niet genoeg opleveren?
Dan kan ik je helpen. Wat ik doe om ervoor te zorgen dat je meer bezoekers, meer klanten en meer winst krijgt, lees je op deze pagina.
Ik leg het je zo eenvoudig mogelijk uit, zodat je écht weet wat een SEO specialist, expert, consultant, coach of marketeer doet.
De drie pilaren voor online succes in de zoekresultaten van Google.
Als SEO specialist gebruik ik de drie pilaren: techniek, autoriteit en content om landingspagina, blogs, categoriepagina’s en productpagina’s hoger te laten scoren in zoekmachines als Google.
Deze drie ‘pilaren’ zijn de basis van elke website en worden naarmate de leeftijd van je website, de content op je website en door het sneller maken van je website verbeterd. Met als resultaat dat je belangrijke posities in Google krijgt.
Voordat ik aan de slag ga met het schrijven van teksten begin ik eerst met de basis. Want als de basis niet goed staat, is de kans op hoog scoren in Google klein.
Hieronder leg ik je de drie ‘pilaren’ van SEO per onderdeel kort en krachtig uit.
Techniek
De techniek van een website is belangrijk om hoger te kunnen scoren. Door een snelle en fijn te navigeren website met een goed link-profiel wordt de kans dat je goede posities bemachtigd groter.
Content
De content (artikelen, landingspagina’s, categoriepagina’s en productpagina’s) zorgen ervoor dat je gaat scoren op zoekwoorden die relevant zijn voor jouw ideale klant en diensten en/of producten.
Autoriteit
De autoriteit van je website is ook belangrijk. Door content te schrijven voor zoektermen die passen bij jouw bedrijf, product en dienst. Naarmate de tijd wordt je website een autoriteit in je vakgebied.
Wat doe je als SEO specialist?
Een goede SEO specialist of marketeer doet meer dan alleen zoekwoordenonderzoek en teksten schrijven. Natuurlijk zijn dit twee belangrijke aspecten van zoekmachine marketing, maar er is meer.
Ik verdiep mij ook in de persoon die Googelt naar relevante zoekwoorden voor jouw product of dienst. Want klikken op je pagina is niet genoeg. Wat is de bezoeker zijn probleem en hoe lost jouw product of dienst dit op? De pagina moet namelijk voldoen aan de zoekintentie van de zoeker. En dus niet alleen aan zoekwoorden.
Als SEO expert kijk ik ook naar:
- De doelgroep
- De customer journey
- Het zoekgedrag
- Het leesgedrag
Als SEO specialist denk ik vanuit je ideale klant.
Als SEO specialist kijk ik vanuit de ogen van je ideale klant en stel ik constant de volgende vragen:
- Is de pagina duidelijk?
- Trekt het doel van de pagina de aandacht?
- Hoe beslist een bezoeker dat ze je product/dienst gaan afnemen of contact met je opnemen?
Ik weet hoe ik goede teksten schrijf die je ideale klant aanspreekt en converteert. Ook heb ik de beste SEO tools tot mijn beschikking die ervoor zorgen dat ik de data van je SEO pagina’s kan analyseren en verbeteren.
Uiteraard deel ik deze informatie met je in een simpel te begrijpen maandelijkse rapportage.
Heb je een vraag of wil je een keertje sparren?
Neem contact met mij op
Google en je ideale klant.
De techniek, autoriteit en de content op je website zijn belangrijk om hoger te scoren in Google. Door in de top 3 posities te staan, krijg je meer bezoekers. Daarna kan je pas meer klanten en meer geld verdienen. Door SEO teksten te laten schrijven, is de kans veel groter dan wanneer je hier zelf – zonder enige ervaring SEO teksten gaat schrijven.
Daarom schrijf ik de pagina’s met de juiste zoekintentie die je ideale klant invult in de zoekbalk van Google. Google bepaald vervolgens de waarde van de pagina en naarmate de tijd scoor je steeds hoger. En wie weet wel de #1 positie!
Het doel: bovenaan scoren is niet genoeg. Want het is belangrijk om de conversie (het aantal clicks, downloads of aankopen) te verbeteren, zodat je met hetzelfde aantal bezoekers steeds meer geld gaat verdienen.
Van bezoekers naar klanten
Je hebt mooie posities in Google bemachtigd. Nu is het tijd om van deze bezoekers klanten te maken. Dit doe ik door vooraf exact te weten wat de zoeker graag wilt. Wat is zijn probleem? Hoe wilt hij graag geholpen worden? En hoeveel geld heeft diegene daarvoor over?
Als SEO specialist schrijf ik teksten die hoog in Google scoren en richt ik de pagina’s in dat deze je meer aanvragen, downloads en verkopen opleveren. Want dat wil je toch? Je wilt toch meer klanten waardoor je business sneller groeit? Dat dacht ik ook 😉
Ik ga dus verder dan ‘even’ een zoekwoordenonderzoek uitvoeren en een tekst schrijven. Door mijn kennis en ervaring met SEO copywriting worden je bezoekers -> klanten.